Klacht Easy Mobile Experience: niks besteld en toch een factuur via internet

andre

Heb via internet op een reclamesite gewoon de advertentie van dit (zogenaamde) bedrijf bekeken en krijg ineens een factuur dat ik wat bij hun besteld heb.
Nu ik heb helemaal niks besteld en wil ook niks bestellen.
Nu sturen ze ook nog een aanmaning en dreigen met een incassobureau zelfs.
Het moet niet gekker worden.
Ook is er geen normaal e-mail adres of telefoonnummer bekent.
Heb geprobeerd via e-mail info@ikwileenstrakkebuik een bericht te sturen ,maar kreeg hierop geen antwoord,en kan nergens een telefoon nummer vinden.
Ik heb ook nooit een factuur gehad via de post.
Bij mij is dit factuurnummer onbekent;DCO053305.
Wat nu ......

Wat ik wil is .
ten eerste ik heb niks bestelt bij dit bedrijf en ook geen factuur gezien via de post.
en dan krijg je via een e-mail dat je moet betalen ,waarvoor ik niets ontvangen heb,en ik heb ook geen goedkeuring aan de bank gegeven en mijn bank gegevens zijn niet bekent bij dat bedrijf.
ten einde raad

Easy Mobile Experience
    Geachte heer van Os,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u niet beschikbaar. Wanneer zouden wij u het beste kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,
    Henk.
    Easy Mobile Experience
    Geachte heer van Os,Wij hebben nogmaals geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u weer niet beschikbaar. Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via 036-3100610 of via sb.info@emecontact.com. Met vriendelijke groet,
    Henk.

Ook een klacht indienen over ?