Opgelost door Easy Mobile Experience: Onterechte mails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85891
Gebruiker
Blaricum
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij ontvangenregelmatig een mail met een aanmaning om te betalen, met vemelding van factuurdatum en maximale betaaldatum.
En bij het uitblijven van betalen schakelen zij een incassobureau in met name Rapido incasso.
Wat wij normaal doen is de mail verwijderen.
Wij hebben nooit iets besteld bij dit bedrijf of wat dat ook mag zijn.

Gewenste oplossing

Wij willen geen mail meer ontvangen.
Volgens ons zijn het oplichters.
Wij hebben nooit iets besteld.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Easy Mobile Experience
    Datum
    Geachte heer Klein,Na ons telefonisch contact is het naar tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
  2. Auteur
    Blaricum
    Datum
    Ik heb geen nieuwe klacht maar door Klachtenkompas is het probleem nu opgelost.
    Daarvoor onze dank.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Easy Mobile Experience?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen