Klacht Easy Terra: Easy Terra heeft mijn huurauto in een verkeerde plaats gereserveerd.

Klachtnummer
# 611778
Gebruiker
Zeeland99
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb de Easy Terra-website gebruikt om een ​​huurauto te selecteren in Sydney, Canada.

Toen ik in Canada aankwam, opende ik de voucher (zie bijlage 3 - Voucher) om het ophalen van de auto te plannen en pas toen ik de verwijzing naar AUD (Australische dollars) zag, werd het duidelijk dat Easy Terra een auto had geregeld in Sydney, Australië.

Uit de e-mails die ik heb ontvangen op 23 april 2022 en op 23 juli 2022 blijkt duidelijk dat mijn reservering voor Sydney, CA had moeten zijn (zie bijgevoegd email van 23 juli).

Gezien ik geen huurauto in Canada had (en dus een nieuwe huurauto moest regelebn en betalen - zie bijlage Enterprise Rental Agreement) heb ik mijn geld terug gevraagd van Easy Terra (zie bijlages - emails). Easy Terra heeft geweigerd het volledig begraad terug te geven en heeft besloten om allen een deel daarvan terug te betalen.

Ik stuur deze klacht als een laatst stap voor dat ik hoger juridisch advies zoek.

Gewenste oplossing

Ik wil:
- volledig restitutie van de kosten van de huurauto dat ik bij Easy Terra heb gereserveerd (1104.47 Euros)
- restitutie van het verschil tussen de Easy Terra huurauto en de auto die ik als een "last minute" rental in Canada moest regelen - (764.78 Euros)

Ik het kort: ik vraag van Easy Terra een totale bedrag van 1869.25

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easy Terra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen