Klacht Easy Terra: EasyTerra komt afspraken over onjuist verstrekte informatie en vergoeding van extra kosten niet na

Violette

Op 22 januari 2019 telefonisch contact gehad met EasyTerra over boeking op mijn naam. Gevraagd of mijn vriend de auto kan besturen als we de auto met zijn creditcard ophalen in plaats van mijn creditcard. Eerst is geadviseerd mijn vriend gewoon te laten rijden, en doen alsof ons neus bloed als we aangehouden worden. Toen ik aangaf dat dat problemen zou opleveren zei werknemer van EasyTerra dat als we met creditcard van mijn vriend auto ophalen, hij de auto kan besturen. Ik heb expliciet gevraagd of boeking daarvoor gewijzigd moest worden. Dat hoefde niet. In augustus bij ophalen van de auto bleek dat niet te kunnen met mijn vriend zijn creditcard. We moesten bijbetalen om mijn vriend de auto te kunnen laten besturen. Met EasyTerra afspraak gemaakt dat ze gesprek terug zouden luisteren. Als we op 22 januari 2019 onjuist geïnformeerd zouden zijn kregen we de extra kosten die we hebben gemaakt terug. Eerst kan EasyTerra telefoongesprek niet vinden. Als ik de specificatie van mijn telefoonrekening stuur als bewijs, is het telefoongesprek wel terug te vinden maar blijven ze keer op keer ontkennen dat wij onjuist geïnformeerd zijn: telkens met nieuwe argumenten. Zelf beschik ik ook over de telefoonopname. Ondanks dat te horen is dat ik expliciet vraag of ik en boeking moet wijzigen, en mij duidelijk wordt gezegd dat dat niet nodig is, blijft EasyTerra ontkennen dat dat gezegd is. Sterker nog, EasyTerra komt met een belerende reactie dat ik ‘7 maanden de tijd heb gehad de boeking te wijzigen’. Dat terwijl mij juist aan de telefoon is gezegd dat dat niet nodig is. Bij onjuiste informatie zou EasyTerra ons de extra gemaakte kosten van €90,- terugbetalen. Schandalig dat EasyTerra weigert die afspraak na te komen, blijft ontkennen wat er gezegd is terwijl ik inmiddels over de geluidsopname beschik en bovendien klanten zo onvriendelijk behandelt.

Ik wil dat EasyTerra erkent dat zijn fout hebben gemaakt, onzorgvuldig hebben gehandeld en de extra kosten van €90,- die ik heb gemaakt door onjuiste informatie van EasyTerra in het telefoongesprek van 22 januari om 09:32 uur vergoeden.

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easy Terra?