Klacht Easy Terra: EasyTerra zorgt voor slechte autoverhuurder

Klachtnummer
# 325739
Gebruiker
F Snijders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via EasyTerra voor een week een auto gehuurd in Lissabon. Bij aankomst in Lissabon (exact op tijd) bleek er niemand te bekennen. Telefoon werd niet opgenomen. Heeft ruim een uur geduurd voor we iemand vonden. Volgens verhuurder (Centauro) kon de tol voor de snelwegen volledig afgekocht worden. Daarvoor betaald maar achteraf alsnog tol afgeschreven van creditcard. Auto had geen airco zoals contractueel vastgelegd. Na meer dan 4 maanden alsnog extra afschrijvingen van de creditcard (wegens tol). EasyTerra aanvaard, afgezien van de airco, geen aansprakelijkheid voor gang van zaken.

De oplossing

Betaalde tol volledig vergoed wegens misleiding/oplichting. Zij hebben Centauro voor ons ingehuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easy Terra?