Klacht Easy Terra: Eerst geen auto, dan in geen bevestiging , vervolgens 2000 euro gereserveerd bij Mastercard

Humpie

De gang van zaken.:Ten eerste heb ik een auto geboekt op 2 Jan en hoor ik niets (geen email bevestiging NX Nada). Gisteren gebeld heb maar dat er na 2x vragen aan de supervisor niets aan gedaan kon worden en ik moest maar cancelen en een nieuwe (duurdere) boeking maken. Vandaag is er ineens bijna 2.000€ gereserveerd voor een autohuur en vandaag krijg ik ineens om 12:17 een email met de voucher voor de huurauto. Terwijl mij tot meerdere keren is verteld dat er geen reservering was en er niets gedaan nog geregeld kon worden. Ik heb dus gisteravond een auto gehuurd bij een ander bedrijf. Nu probeer ik de Thrifty Yaris te annuleren en krijg ik de melding dat autohuur van meer dan 28 dagen niet geannuleerd kan worden en telefonisch kom ik ook niet verder. Verder staat er nog van de Thrifty Yaris huur: "Status: in behandeling". Dus ik zou zeggen: DEZE ONGEIN ZSM ANNULEREN EN DE RESERVATIE VAN DE MASTERCARD ZSM TERUGDRAAIEN!!!!

dit is het vervolg op de soap van Easy Terra en Thrifty

annuleren, zsm en reservering ongedaan maken en op website vermelden dat je bij meer dan 28 dagen huur je niet kan annuleren, dat staat nergens bij boeking in de procedure!

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easy Terra?