Klacht Easy Terra: FLESSENTREKKERIJ GOLDCAR

Bertdros

Mijn vriendin wilde mij verrassen en had voor 2 dagen een fiat 500 gehuurd op Sicilië.

Kosten €89 incl. volle tank, Je kon kiezen met volle tank afleveren of met lege tank afleveren. Je moest dan wel de 1e afgeleverde volle tank betalen. Omdat ik zelf een fiat 500 had en een volle tank niet meer dat €50 kost heeft mijn vriendin hier voor gekozen. Mijn vriendin heeft met haar creditcard de auto gereserveerd en mij aangemeld als de bestuurde omdat zij geen rijbewijs had.
Tijdens de aflevering van de fiat kregen we te horen dat we €120 moesten betalen voor de volle tank benzine! Vervolgens moest mijn vriendin als 2 chauffeur worden ingeschreven omdat haar creditcard borg stond. Kosten €80. Dit vonden we on acceptabel en de verhuurder kwam met het advies om de auto te cancelen. Uiteindelijk heeft hij de huur uit het systeem gehaald. vermeld met stempel dat de huur was gecanceld. We krijgen ons geld niet terug van Easyterra

e verhuurder kwam met het advies om de auto te cancelen. Uiteindelijk heeft hij de huur uit het systeem gehaald. vermeld met stempel dat de huur was gecanceld. Toen kreeg ik van directeur Tjeerd Kramer hoe tevreden ik was en of de gegevens mochten worden gebruikt voor hun site en of ik terug gebeld wilde worden. Precies mijn klacht omschreven en dat ik mijn €89 terug wilde hebben en graag meneer Kramer mijn ongenoegen wilde vertellen. Weer niets gehoord. Vervolgens heb ik dhr. Tjeerd Kramer een persoonlijke mail verstuurd met mijn klacht en dat het flessentrekkerij is wat hij doet! De auto verhuurder heeft de auto dus gecanceld krijg geen geld van Easyterra. Easyterra behoud het volle bedrag wat er is betaald voor de auto €89. Want hij verhuurt niets. Op de site staat niet duidelijk wat hij voor 1 volle ank benzine rekent, dat degene die betaald of borg staat ook de bestuurder moet zijn.

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easy Terra?