Klacht Easy Terra: misleiding

Klachtnummer
# 159585
Gebruiker
E.M. Akker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de website van easy terra een huurauto besteld bij Avis in Haifa ISRAEL van 25-30 december 2015.

daarbij heb ik gekozen voor een huurauto met versnellingsbak (manual) INCLUSIEF Afkoop Eigen risico (CDW) en Diefstalverzekering (TP) met blijvend eigen risico van ILS 2.000,-.

Bij het afhalen bij AVIS in Haifa, bleek slechts een automaat beschikbaar te zijn en wist men niets van afkoop CDW en/of TP. Deze info was doorgespeeld aan AVIS Haifa via mucopcalls@autoeurope.de

De voucher van easy terra is slechts in het NEDERLANDS opgesteld, dus niet in het Engels, waardoor ik AVIS Haifa niet kon overtuigen van mijn gelijk.

Gevolg was: Zou opnieuw CDW en TP moeten afkopen bij AVIS. Veel gehakketak en verwarring en oponthoud van bijna 1,5 uur.

Ik heb na thuiskomst de evaluatie van Easy Terra ingevuld en deze klacht meegegeven met het verzoek mij terug te bellen. Dit is nooit gebeurd!

De oplossing

zorg voor betere klantbemiddeling; voucher in het NEDERLANDS voldoet niet!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easy Terra?