Klacht Easy Terra: restutitie ten onrechte betaalde huursom

peterww

Tijdens het ophalen van de huurauto in de avond bleek er een probleem te zijn met mijn creditcard,
waardoor ik op dat moment de huurauto niet op kon halen.
Van de baliemedewerker op het vliegveld kreeg ik te dat ik de volgende ochtend nadat er contact met
de bank /danwel met easy terra was geweest terug kon komen om de auto op te halen.
Aan de hand van deze informatie heb ik de volgende ochtend contact gehad met de bank om het
probleem met de creditcard op te lossen.
Nadat dit gelukt was, en voordat ik de auto op ging halen heb ik nog met easy terra contact gehad waarbij ik tot
mijn stomme verbazing te horen kreeg dat mijn reservering was komen te vervallen aangezien ik de
auto niet voor middernacht opgehaald had, en ik de volledige huursom kwijt was. aanpassen van de
overeenkomst was niet mogelijk, alleen het aangaan van een nieuwe, en opnieuw volledig te betalen
overeenkomst was de enige mogelijkheid om een auto gehuurd te krijgen.

Hierover wordt in de voorwaarden geen enkele melding gemaakt, alleen over niet restitueren bij
niet of te late ophaling van de auto.
Het feit dat gesproken wordt over te late ophalen geeft aan dat ten onrechte mij geweigerd is om de
auto de volgende dag op te kunnen halen.
Hierdoor heb ik onnodig extra kosten van autohuur moeten maken.

Gelet hierop verwacht ik alsnog een restitutie van de betaalde autohuur voor de periode vanaf dag 2. Ik vind het begrijpelijk dat ik voor de eerste dag wel een betaling verschuldigd ben. Het kan toch niet zo zijn dat ik een bedrag van 181,68 euro moet betalen voor een door easy terra ten onrechte aan mij niet geleverde auto voor de resterende 7 dagen. Ik verzoek dan ook vriendelijk aan mij een bedrag van 7/8 van de betaalde huursom aan mij te restitueren.

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easy Terra?