Klacht Easy Terra: Wijzigen reservering buiten kantoortijd bij vertraging niet mogelijk, klachtenafhandeling beroerd s

FrankM

Bereikbaarheid van Easyterra is onder de maat evenals klachtenafhandeling. Is je vlucht vertraagd en kom je te laat, maar probeer je dat vooraf telefonisch af te handelen. Vergeet het maar. Gevolg is dat je reservering vervalt, en je de volgende dag je eigen auto tegen een veel hogere prijs moet terughuren bij de locale verhuurder (als er al een auto is). Probleem is dus. Je kan niets corrigeren. En dien je dan een klacht in met het hele verhaal, is het antwoord: Sorry, u was te laat. Ja, dat klopt, maar dat is niet het hele verhaal. Jammer.

Ik heb gevraagd mij te bellen, zelf ook gebeld (na 15 minuten wacht opgehangen), in het weekend al met Indiaas call center, die komen niet verder dan we sturen een link naar klachten formulier (niet gedaan), we verbinden u door met lokale verhuurder (eindeloze wachtrij, na 30 min opgehangen), kortom. Misschien eens even de moeite nemen om wel te bellen, want ik word inmiddels weer boos.

Wij vinden dat Easy Terra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easy Terra?