Klacht Easy Valet Parking: EASY VALET PARKING MISHANDELT AUTO EN VEROORZAAKT SCHADE

Bartelmans

Bij Easy Valet Parking hebben wij een zeer slechte ervaring gehad: er is schade opgelopen er is gevaarlijk hard met onze auto gereden. Onze klacht wordt tot nu toe genegeerd, ondanks herhaaldelijk aandringen op een schadevergoeding.

Toen we onze auto ophaalden constateerden wij lakschade aan de auto die er tevoren niet was. We hebben het ook aan de medewerker van Easy Valet Parking die ons ophaalde laten zien. Hij heeft, net als wij, een foto genomen maar zei dat hun baas hierover moest oordelen. In de haast (de vlucht was verlaat, dus zij waren al enige tijd op ons aan het wachten, en je kunt zowiezo niet lang op Schiphol blijven staan) lieten wij het daarbij. We hadden net tevoren al getekend voor ontvangst. De schade is door een schadebedrijf geraamd op €1000 ex btw.

Later kwamen wij er achter dat er ook gevaarlijk hard gereden is met onze auto. Dit weten we omdat we een "veilig rijden" verzekering hebben bij de ANWB, waarbij de rijstijl door een dongel wordt bijgehouden. Onze rijstijl is meestal "goed" of "voldoende" volgens de ANWB verzekeringsbepalingen, maar nu stond er bij onze on-line feedback voor de bewuste periode: "Er is gevaarlijk met jouw auto gereden." Dit is ook duidelijk omdat het bezineverbruik over de ~35 kilometer die er gereden was (van en naar de parkeerplaats neem ik aan) meer dan 9 l/100 km was. Dit is ruim 60% meer dan normaal voor onze auto. Een hybride Toyota Prius moet je flink mishandelen om tot zo'n hoog benzineverbruik te komen. Hierdoor lopen wij de kwartaalkorting van €60 mis.

Wij verlangen van Easy Valet Parking dat zij de bovengenoemde schade zullen vergoeden. Dit kan wat ons betreft hetzij via hun verzekering, hetzij middels een nader overeen te komen schikking.

Wij vinden dat Easy Valet Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easy Valet Parking?