Klacht Easy Valet Parking: Ik wil mijn geld terug wat ik opnieuw moest betalen

Klachtnummer
# 324171
Gebruiker
ksd hanoeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 september zou ik een half uur voor vertrek bellen om mijn auto te laten parkeren.
Ik heb gebeld en gebeld niemand nam op.
Tot dat een reiziger vertelde dat wij een nummer in Amsterdam moest bellen.
Eerst hadden ze gezegd na ons gesprek dat ze iemand bereikt hadden en onderweg zijn en 5 minuten later belden ze terug dat wij een andere parking moesten benaderen om onze auto te laten parkeren.
Helaas moesten wij dat ook doen en de kosten waren hoger dan ik al betaald had.
Ik heb nog steeds mijn geld niet teruggekregen.
Dus ik heb twee keer moeten betalen voor parkeren.
Ik heb hun gevraagd om mijn geld terug te storten en hoop dat ik het terug krijg.
Ik was ook niet de enige die daar ging wachten.

De oplossing

Mijn geld terug geven wat ik nu betaald heb.
Ik moest 76 euro betalen ipv van 62 wat ik al betaald had. Ik heb alleen reserveringsummer 78P19B

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easy Valet Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easy Valet Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen