Klacht Easy Valet Parking: Klachtafhandeling slecht, Easy Valet Parking zwijgt in alle talen.

Klachtnummer
# 311889
Gebruiker
H. Oldenburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 Mei de auto op Schiphol achtergelaten bij de medewerker van Easy Valet Parking, die trouwens 20 minuten later kwam dan afgesproken. Later bleek dat 5-10 minuten na sleuteloverdracht een parkeerboete van 104 Euro was uitgeschreven. Ondanks diverse pogingen geen enkele reactie, telefonisch wordt gesteld dat ik word teruggebeld, hetgeen niet gebeurt.

De oplossing

Bedrijf moet verantwoordelijkheid nemen. Het bedrag van de boete terugbetalen en voortaan klanten fatsoenlijk behandelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easy Valet Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easy Valet Parking?