Klacht Easy4Office: verzendkosten betalen ondanks e-mail dat bestelling is geannuleerd door bedrijf zelf

Gejo

Onze 16-jarige zoon bestelt bij Bol.com een rekenmachine van 122,95 euro. De volgende ochtend krijgt hij een e-mail waarin staat dat de bestelling is geannuleerd. Vervolgens gaat moeder op zoek naar de rekenmachine en vindt deze bij Rekenshop.nl voor 99,95 euro. Zij bestelt de rekenmachine en ontvangt hem de volgende dag. Blij, want en snelle levering en ook nog eens goedkoper. Echter... de dag erna komt er nog een rekenmachine. Afzender: Bol.com/Easy4 Office. Hoe kan dit? Bestelling was toch niet doorgekomen stond in de e-mail? De rekenmachine moet teruggestuurd worden en hiervoor moet 6,75 euro betaald worden door ons. Wij vinden dit onterecht en vragen Bol.com/Easy4 Office om deze verzendkosten voor hun rekening te nemen. Bol.com laat weten dat het verrekend moet worden met Easy4 Office. Easy4 Office laat in een e- mail het volgende weten: Ik begrijp je reactie, alleen wij hebben ook al € 6,75 moeten betalen om het pakketje op te sturen. als wij dan ook nog € 6,75 moeten betalen om

Het gaat maar om 6,75 euro, maar ik vind het bijzonder klantonvriendelijk. Het gaat om het principe. Een mooie bos bloemen zou leuk zijn! Het kost nl. allemaal ongelooflijk veel tijd.

Wij vinden dat Easy4Office hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easy4Office?