Klacht Easyairco.nl: Geen levering en geen track en trace

Klachtnummer
# 469010
Gebruiker
Estelle28
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 juni hebben wij een bestelling geplaatst voor een airco .we kregen wel een bevestiging dat het besteld was en ook betaald (49,95)maar daarna nooit meer iets vernomen
We zouden een mail krijgen dat het verzonden is en track en tracé code krijgen
Deze is nooit naar ons verstuurd
Op 21-6heeft mijn man een mail gestuurd dat er nog niets geleverd was
Daarop kregen wij een mail terug dat er geen exacte leverdatum gegeven kon worden maar de vraag naar track en tracé hebben ze niet gegeven
Nu hebben wij inmiddels al 9 mails gestuurd naar ze maar ze reageren nergens op
Als ik naar de webwinkel wil gaan is deze nonactief

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyairco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easyairco.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen