Klacht Easyfires.nl: Vuurtafel niet geleverd, hele slechte communicatie en na ontbinding geld nog niet teruggestort.

Gebruiker1635612938

5 juni hebben we een vuurtafel gekocht (een tafel met een gasbrander). Na veel moeite werd de foute en beschadigde tafel op 5 augustus geleverd. Gedurende het hele proces moest ik als consument contact zoeken over status en hoe verder. Uiteindelijk mochten we de foutieve/beschadigde gebruiken totdat de nieuwe geleverd zou worden. Op 11 augustus is gemeld dat die week een nieuwe gemaakt zou worden. Na appjes en mails kreeg ik op 29 september bericht dat de tafel volgende week geleverd zou worden. Weer via mails, apps en live-chat duidelijkheid gezocht. Uiteindelijk op 22 oktober aangegeven af te zien van de koop en het geld terug te storten. Tot op de dag helaas niet gebeurd.
ps: het bedrijf is ook bekend onder www.vuur-tafels.nl

We willen verder geen zaken met het bedrijf doen en willen het de vuurtafel niet meer. Hier zit teveel negatieve energie/frustratie in. We willen ons geld terug.
Helaas hebben we tot op de dag van vandaag niets gehoord van vuur-tafels.nl/easyfires.nl en daarmee nog steeds ons aankoopbedrag niet terug ontvangen. We hebben het bedrijf de kans gegeven via mail en tenslotte via een aangetekende brief om het aankoopbedrag terug te storten. Mijn advies is dan ook: koop niet bij dit bedrijf, en als u besluit om wel iets te kopen, betaal dan pas achteraf als de juiste tafel geleverd is (die ook geen beschadigingen bevat) met alle juiste onderdelen.

Wij vinden dat Easyfires.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easyfires.nl?