Wij vinden dat Easyfires.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Easyfires.nl: Vuurtafel niet geleverd, hele slechte communicatie en na ontbinding geld nog niet teruggestort.
Details
Klacht
5 juni hebben we een vuurtafel gekocht (een tafel met een gasbrander). Na veel moeite werd de foute en beschadigde tafel op 5 augustus geleverd. Gedurende het hele proces moest ik als consument contact zoeken over status en hoe verder. Uiteindelijk mochten we de foutieve/beschadigde gebruiken totdat de nieuwe geleverd zou worden. Op 11 augustus is gemeld dat die week een nieuwe gemaakt zou worden. Na appjes en mails kreeg ik op 29 september bericht dat de tafel volgende week geleverd zou worden. Weer via mails, apps en live-chat duidelijkheid gezocht. Uiteindelijk op 22 oktober aangegeven af te zien van de koop en het geld terug te storten. Tot op de dag helaas niet gebeurd.ps: het bedrijf is ook bekend onder www.vuur-tafels.nl
Gewenste oplossing
We willen verder geen zaken met het bedrijf doen en willen het de vuurtafel niet meer. Hier zit teveel negatieve energie/frustratie in. We willen ons geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.