Opgelost door easyflirt.com: Onterecht geld van mijn rekening afgeschreven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 67161
Gebruiker
GeorgeO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

EasyFlirt heeft onterecht geld van mijn rekening afgeschreven.
Bij het proefabbonement van 3 euro staat een sterretje, bij dit sterretje staat inderdaad iets in de trend van dat ze het automatisch één of meerdere keren kunnen verlengen je abonnement. Maar dat je dit kunt uitzetten onder "parameters". Ik heb dit natuurlijk meteen bekeken. Maar je kunt helemaal niks uitzetten onder parameters en ze verwijzen je door naar een betaalpagina waar je vervolgens een abo kan selecteren. Dus ik dacht dat het goed was. Ik heb nog gecheckt met een nieuw account, precies dezelfde tekst als terwijl je dat proefabo hebt afgesloten. Dat je momenteel geen abonnement hebt. Alleen als je een proefabo hebt weten ze/u mijn rekening en bij dat nieuwe account niet. Toch is er geld afgeschreven. Bij mij is het zelfs zo dat ik geen eens een abonnement heb gekregen. Wat ik ook absoluut niet wil! Ik heb eventueel screenshots gemaakt die dit verhaal nog iets kracht bij kunnen zetten en het een en ander kunnen verduidelijken. Het is gewoon onterecht, en ik zou graag de geruststelling willen dat ik het geld nog terug zou kunnen krijgen via de bank ofzo? Ik heb in ieder geval al een terugboeking aangevraagd en het bedrijf gemaild. Mocht dit wat opleveren binnen 3 dagen zal ik het laten weten.

De oplossing

Het geld terug wat Worldpay Bibit IP (45,-) heeft afgeschreven.
Ik heb mijn account nog tijdelijk bewaard voor bewijs en niet verwijderd. Maar ik wil er zo snel mogelijk van af als dit achter de rug is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat easyflirt.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    GeorgeO
    Datum
    Het lijkt goed gegaan!
    Ik heb mijn geld via een terugboeking terug gekregen. Mijn account meteen opgezegd en nu hoop ik dat ik van de trammelant af ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeorgeO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over easyflirt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen