Klacht Easyjet: afhandeling geannuleerde vlucht

Klachtnummer
# 128118
Gebruiker
Gabriel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

onze vlucht op 14 augustus 2015 van Nice naar Amsterdam is op 14 augustus 2015 door easyjet geannuleerd
ons werd aangeboden om per trein naar Nederland terug te reizen
door ons is in augustus een claim ingediend bij easyjet m.b.t. de extra door ons gemaakte kosten, de kosten van de niet genoten vlucht, en het compensatiebedrag volgens eu-regelgeving
op 24 augustus jl e.e.a. ingedien bij easyjet, mail ontvangen dat binnen 7 tot 10 werkdagen zou worden behandeld echter tot nu toe verder niets meer vernomen
wat nu te doen???

De oplossing

reactie van easyjet en correcte afhandeling incl. betaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easyjet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen