Klacht Easyjet: Annuleringsverzekering van Easyjet deugt niet.

Gebruiker1534505187

Ik boek tickets naar Praag maar er is een kleine kans dat ik niet kan. We nemen het zekere voor het onzekere en boeken de aangeboden annuleringsverzekering van ca. 15 euro. Je krijgt dan tot 2000 euro je geld terug - 25 euro eigen risico. Fair enough denk je dan.

Uiteindelijk kunnen we toch niet gaan. Ik annuleer de vlucht en dien een claim in via de telefoon bij het aangesloten verzekeringsbedrijf Zurich. Deze vertellen mij dat ik geen geldige reden heb en ik pagina 21 nog maar een moet doorlezen. En inderdaad alleen als ik of een naaste dood ben of ga, mijn huis afbrand of ik in een scheiding beland krijg ik mijn geld terug. Krankzinnig natuurlijk omdat dit extreme situaties zijn en deze verzekering dus vrijwel nooit hoeft uit te betalen. Neem je hem als iemand ziek ik krijg je alsnog niks omdat deze persoon al ziek was bij wijze van spreken.

Ik wil mijn geld terug want ik heb een annuleringsverzekering afgesloten en wil daar nu gebruik van maken. Mocht dit echt niet kunnen dan wil ik mijn boeking weer op mijn naam hebben en de medepassagier aanpassen naar een andere naam zodat we alsnog gebruik kunnen maken van de reis waarvoor ik betaald heb. Anders zou je tenslotte kunnen stellen dat ik met verleidelijke valse voorwenselen ben opgelicht voor mijn geld.

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!