Klacht Easyjet: EasyJet had wel 10 vluchten op 1 balie, ruim op tijd maar onmogelijk je vlucht te halen

Klachtnummer
# 620460
Gebruiker
Yvonne100
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 7 september hebben wij in een gigantische rij gestaan omdat er passagiers voor 1 balie stonden voor EasyJet vluchten naar Tel Aviv, Birmingham, Canarische Eilanden, Palma de Mallorca wat ik weet en wij voor Malaga. Dit is toch niet normaal ? Daardoor hebben wij onze vlucht gemist en hebben een andere dure vlucht moeten boeken.
Van EasyJet werkte het UK nummer niet, het NL nummer niet en een andere vlucht van EasyJet was er pas week na 2 dagen. Na het invullen van formulieren kreeg ik te horen dat de vlucht gewoon was doorgegaan dus pech.

Gewenste oplossing

Compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easyjet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen