Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Easyjet: EasyJet had wel 10 vluchten op 1 balie, ruim op tijd maar onmogelijk je vlucht te halen
Details
Klacht
Op 7 september hebben wij in een gigantische rij gestaan omdat er passagiers voor 1 balie stonden voor EasyJet vluchten naar Tel Aviv, Birmingham, Canarische Eilanden, Palma de Mallorca wat ik weet en wij voor Malaga. Dit is toch niet normaal ? Daardoor hebben wij onze vlucht gemist en hebben een andere dure vlucht moeten boeken.Van EasyJet werkte het UK nummer niet, het NL nummer niet en een andere vlucht van EasyJet was er pas week na 2 dagen. Na het invullen van formulieren kreeg ik te horen dat de vlucht gewoon was doorgegaan dus pech.
Gewenste oplossing
CompensatieBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.