Klacht Easyjet: EasyJet weigert verplichte compensatie uit te betalen

Klachtnummer
# 326672
Gebruiker
N.T.W. van Deelen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 13-05-2018 ben ik met vlucht EZY7946 van Wenen naar Schiphol gevlogen. De vertraging bij aankomst was 3 uur en 26 minuten. Meermaals heb ik een verzoek om compensatie van €250 bij EasyJet ingediend, maar dit verzoek is keer op keer afgewezen omdat de vertraging minder dan drie uur zou zijn. Ik heb hierop een bewijs teruggestuurd dat het wel degelijk om een vertraging van meer dan 3 uur gaat, maar EasyJet is hier niet op ingegaan.

Gewenste oplossing

€250 compensatie betalen, conform de Europese wet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easyjet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen