Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Easyjet: EasyJet weigert verplichte compensatie uit te betalen
Details
Klacht
Op 13-05-2018 ben ik met vlucht EZY7946 van Wenen naar Schiphol gevlogen. De vertraging bij aankomst was 3 uur en 26 minuten. Meermaals heb ik een verzoek om compensatie van €250 bij EasyJet ingediend, maar dit verzoek is keer op keer afgewezen omdat de vertraging minder dan drie uur zou zijn. Ik heb hierop een bewijs teruggestuurd dat het wel degelijk om een vertraging van meer dan 3 uur gaat, maar EasyJet is hier niet op ingegaan.Gewenste oplossing
€250 compensatie betalen, conform de Europese wet.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.