Klacht Easyjet: Een hoogst onvriendelijke klant benadering.

ruudmans

Op 26 december om 08:25 uur vlogen wij met vluchtnummer U27943 van Easyjet van Amsterdam naar Alicante. Wij stonden aan te schuiven bij de check-in. Bij de check-in werd ons medegedeeld dat door de grote drukte de handbagage naar het bagageruim moest. In eerste instantie werden we hierdoor onprettig verrast, maar goed volgens de regels was dit correct. Toen mijn vrouw geïrriteerd bleef kijken zocht de desbetreffende dame van Easyjet de confrontatie op door te stellen dat mijn vrouw wel boos mocht blijven kijken, maar dat de handbagage volgens de regels toch echt het ruim in ging. Mijn vrouw reageerde boos door te stellen dat regels inderdaad regels zijn, maar dat de klant toch nog altijd koning bleef en recht heeft op een service wens. De desbetreffende dame van Easyjet zei toen 'dan had u maar niet met Easyjet moeten vliegen'!
De appel werd nog zuurder toen we in het vliegtuig bemerkte dat er nog voldoende bagageruimte boven de stoelen aanwezig was, waarin onze kleine koffers makkelijk gepast hadden.
We zullen het advies van de dame van Easyjet ter harte nemen en inderdaad NOOIT meer vliegen met Easyjet!

Het is altijd vervelend om handbagage af te moeten staan, omdat je nu eenmaal om bepaalde redenen geen bagage voor het bagageruim laat inchecken. Er zitten zaken in die je graag bij je houdt tijdens de vlucht. We begrijpen dat als het vliegtuig vol is er handbagage het bagageruim in moet. Maar blijf beleefd tegenover de klant en behandel deze met respect. Indien deze wordt afgeblaft met 'dan had u maar niet met Easyjet moeten vliegen'! is de doodsteek voor elk bedrijf.

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!