Klacht Easyjet: geen uniformiteit maten handbagage, boete alleen per creditcard te voldoen en onbeschofte medewerker

Gebruiker1532415833

mijn dochter van 21 is afgelopen donderdag met easyjet van schiphol naar londen luton gereist. Los van een vertraging van een uur ging de vliegreis verder goed.
de ellende begon vandaag in Londen Luton waarvandaan ze terug zou vliegen. De handbagage (zelfde koffer als de heenreis) was 1 cm te groot en kon niet mee, het betrof een stukje van een wieletje. Mijn dochter gaf aan dat het op de heenreis (zelfde maatschappij en vliegtuig) geen probleem was. Geen discussie mogelijk, kosten 50 euro. Onder protest wou mijn dochter betalen, ze accepteren echter geen wereldpas van de Rabo, alleen een creditcard, die heeft ze niet. Dochter in paniek, medewerker easyjet erg onbeschoft, ze moeten door, vliegtuig moet weg. Al huilend is een andere passagier bereid om via zijn creditcard het bedrag te voldoen, op schiphol kan ze hem dan terugbetalen. De terugreis begint tenslotte 1,5 uur te laat...
als je googlet op Easyjet kom je alleen maar ellende tegen.
ik zal zelf een klacht indienen (als ik lees op internet heeft dat weinig zin, wordt niets mee gedaan); heb de rechtsbijstandverzekering gebeld, die kunnen op juridische gronden weinig betekenen geven ze aan. Kunne jullie iets doen?
de terugvlucht was EZY2161 van London Luton naar Amsterdam, oorspronkelijke vertrektijd 16.15 uur.
gr Ronald

de 50€ die voldaan is dient te worden vergoed.

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?