Klacht Easyjet: Koffers worden niet geleverd

Klachtnummer
# 337593
Gebruiker
S. Riezebos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij aankomst op onze vakantiebestemming blijkt EasyJet de koffers niet te hebben meegegeven. Op de airport krijgt je een 'claim form lost bagage' mee. Verder geven zij het dringende advies om zelf de koffers op te komen halen. Zij hebben zelf geen goede ervaringen met de koeriersdienst.

Wij moeten niet één keer maar twee keer terug naar de luchthaven! Koffers worden gewoon niet meegegeven door EasyJet. Niemand bereikbaar per telefoon, op geen enkel nummer.

Saillant detail: op de luchthaven hoort mijn dochter van 17 twee medewerkers het volgende tegen elkaar zeggen: "84 koffers? Dat gaat toch nooit passen? Dat krijgen we nooit mee."

De oplossing

Ingediende claim vergoeden. De claim bevat hele normale zaken, lenzenbakje, vloeistof, borstel, zwembroek, mascara. Zonder parkeerticket kun je niet eens op de airport komen. Zelfs deze valt buiten de vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?