Klacht Easyjet: Luggage still missing after 5 months

Klachtnummer
# 635000
Gebruiker
Sune Skoglund
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Lost luggage when traveling from AMS to MXP 23 June 2022

It has still not found,10 December, hard to get any response at all from Easyjet even if Im using their homepage for lust luggage, does not answer thelephone

Gewenste oplossing

That they contact me for compensation or find the bag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easyjet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen