Klacht Easyjet: na 10 weken nog steeds geen terugbetaling door EasyJet van door hen geannuleerde vlucht.

Klachtnummer
# 319042
Gebruiker
C.G.J. Krouwel
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Via CheapTickets hebben we tickets geboekt voor een vakantievlucht op 8 juni naar Olbia op Sardinië. Op 7 juni krijgen we bericht dat de vlucht is geannuleerd wegens stakingen van het grondpersoneel op Olbia luchthaven. Omboeken kan maar de eerstvolgende vlucht is pas woensdag 13 juni. Via CheapTickets vlucht geannuleerd en vlucht via andere maatschappij via Düsseldorf op zaterdag geboekt. Veel extra kosten moeten maken. Duurdere vlucht en reis naar Düsseldorf.
Ondanks berichten aan CheapTickets en EasyJet nog steeds gen terugbetaling ontvangen van de geannuleerde vlucht op 8 juni 2018. EasyJet reageert niet eens op het verzoek en CheapTicket geeft aan dat zij gen druk uit kunnen oefenen op EasyJet.
We zijn inmiddels 10 weken verder

De oplossing

directe terugbetaling van de vluchtkosten en bagagekosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?