Opgelost door Easyjet: Onterechte afschrijving voor verandering naam op ticket

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 317166
Gebruiker
R. ten Hoeve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het boeken van een reis zag ik dat mijn tussenvoegsel "ten" 2 keer op het vliegticket stond. Voor de zekerheid dit toch maar online gecorrigeerd. Volgens de voorwaarden van Easyjet mag je kostenloos 3 tekens aanpassen desondanks moest ik 130 euro betalen want anders lukte het niet om de wijziging door te voeren.
Na de vakantie heb ik Easyjet daar middels een mail op aangesproken met het verzoek het onterecht afgeschreven bedrag terug te storten maar na een initiële, reactie niets meer op gehoord.

De oplossing

Mijn 130 euro terug
en een beter bereikbare, klantvriendelijkere helpdesk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. ten Hoeve
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na maanden van mailen kreeg ik eindelijk iemand te pakken die adequaat de klacht heeft opgepakt en het geld heeft teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?