Klacht Easyjet: Slechte assistentie van en contact met Easyjet

N.T.W. van Deelen

Op 13 mei had mijn vlucht ruim drie en een half uur vertraging. Ik was genoodzaakt deze tijd op het vliegveld door te brengen en hier eten te kopen. Allereerst was er geen assistentie beschikbaar om mij in te lichten over eventuele vergoedingen. Inmiddels heb ik drie mails gestuurd en één keer gebeld (dan wordt ik doorgestuurd naar het online contactformulier) maar nog steeds geen reactie ontvangen. In hun reglement staat duidelijk dat de klant recht heeft op een vergoeding bij een vertraging boven de drie uur. Het vliegtuig is ruim drie uur later geland dan gepland, wat mij recht geeft op deze vergoeding. Ik was hierdoor pas laat op de avond op het vliegveld in Nederland. Wat ik het liefst wilde na zo'n dag is in het dichtstbijzijnde hotel slapen gezien de reis terug met het ov ongeveer dubbel zo lang duurt rond dat tijdstip op een zondag dan normaal, maar gezien ik studeer en er geen assistentie beschikbaar was die mij kon inlichten over eventuele vergoedingen, moest ik toch nog de lange tocht naar huis maken.

Ik wil hier graag over gebeld worden door het bedrijf en ik wil minimaal, zoals beloofd in hun reglement, de vergoedingen ontvangen.

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!