Klacht Easyjet: slechte bereikbaarheid/communicatie

# 462069
rbc1974

Op 3 juli een email ontvangen waarin werd gemeld dat de vluchttijd was gewijzigd (vlucht naar praag op 27 juli ). Indien dit voor mij niet uitkwam moet ik telefonisch contact opnemen voor een voucher of anders.

Ik ben nu al 3 dagen bezig contact met easyjet te zoeken. Iedere keer na een wachttijd van maar liefst 50 minuten! word de verbinding verbroken. In totaal heb ik al 16 keer gebeld, een zeer tijdrovende en frustrerende toestand. De chatfunctie doet het niet, emails en berichten via messenger chat wordt niet op gereageerd. Wat moet een mens doen om contact te krijgen!!!!

Ik begrijp best dat het, mede door de corona crisis, heel druk is, maar dit is echt buitensporig. Omboeken binnen 2 weken voor vertrek gaat extra geld kosten. Ik wil graag een voucher hebben of mijn geld terug! Ben er langzamerhand zo klaar mee!!!!

27 juli zou ik moeten vliegen. Dat betekent dat vanaf maandag 12 juli as. de vertrekdatum nog maar 2 weken weg is en eea niet meer (kosteloos) geregeld kan worden.

Het kan toch niet zo zijn dat ondanks de acties die ik tijdig onderneem, het door gebrek aan een goede klantenservice vanuit easyjet niet meer geregeld kan gaan worden. Het is een zeer slechte service te noemen! Ik kan een voucher niet zelf via de site regelen, dat MOET telefonisch. dit is het eigen gekozen beleid van easyjet. Maar dan moeten ze op z'n minst ervoor zorgen dat dat ook mogelijk is.

asap telefonisch contact voor geld terug/voucher!

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Easyjet?