Opgelost door Easyjet: Twee zwaar beschadigde koffers worden niet voor gelijkwaardig produkt vervanegn.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 328861
Gebruiker
mb1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht Amsterdam-Toulouse, 23 september 2018. Bij aankomst, flinke deuk in 1 koffer, de andere handvat afgebroken, van de nieuwe koffers. Bij bagageloket stonden wel 30 mensen van 1 vlucht. Geschatte wachttijd 3 uur!
Thuis (wij wonen in Frankrijk) aangifte gedaan van beschadiging.
Ipv onze koffers 78 cm ad €80,00 per koffer, wil Easyjet vergoeden met een onbekend merk, 74 cm hoog, en waarde van 50 euro per koffer.
Dit is natuurlijk niet acceptabel, en verwacht van Easyjet dat ik gewoon twee dezelfde koffers kan kopen.

De oplossing

Ik wil twee dezelfde (kwalitatief goede) koffers kunnen kopen op kosten van Easyjet!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mb1
Datum
Uiteindelijke oplossing Easyjet biedt nu als vervanging twee gelijkwaardige koffers aan. Ik heb ze nog niet ontvangen, maar zal dat melden zodra de koffers ontvangen zijn. Tussen vrijdag 9/11 en dinsdag 13/11 zouden de koffers moeten komen, we wachten af. Twee mooie nieuwe koffers (10 november 2018) ontvangen. Keurig opgelost door Easyjet. Chapeau!
Status
opgelost
Beoordeling
happy