Klacht Easyjet: Verzoek om financiële compensatie na vertraging vlucht.

Klachtnummer
# 66944
Gebruiker
Tanja Koekebakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze vlucht met nr EZY7405 op 7-7-2014 van Londen Southend naar Amsterdam had een vertraging van 4 uur. Verwachtte vertrektijd was 19.20; werkelijke vertrektijd was 23.20 uur. Mijn bookingsref.. was EMVNZ8X. Ik heb geen enkele melding ontvangen van de vertraging hoewel de medewerkers van Easyjet mij vertelden dat dit wel gangbaar is. Ik heb 6 uur op het vliegveld moeten wachten. Mij werd ter verfrissing slechts 1 voucher van 3 pond aangeboden.
Ik verzoek hierbij om een financiële compensatie voor de geleden schade. Mij werd verteld dat de reden van de vertraging technische problemen met een vliegtuig waren. Dit wordt echter niet beschouwd als "overmacht".

Met vriendelijke groet,
Tanja Koekebakker

De oplossing

Ik verzoek hierbij om een financiële compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Easyjet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen