Klacht Easyjet: Weigering om aan boord te mogen en zonder melding de gate sluiten terwijl we in de rijs stonden.

Stok

Afgelopen zondag vloog ik via Lissabon naar amsterdam. Dat was het plan. Ik was ruim 2.5 uur van te voren aanwezig. Koffer ingecheckt. En terwijl ik in de rij staat, gaat de gate dicht. Er wordt niks afgeroepen dus we blijven braaf staan. Opeens verandert het bordje amsterdam in Parijs... we rennen met 3 andere passagiers naar voren, er stonden 10 mensen voor ons, maar we mochten niet mee. Ook al stond het vliegtuig er. Nog vrienden gebeld die al in het vliegtuig zaten. Zij hebben ook een poging gedaan het personeel over te halen maar nee hoor. Wel hebben ze tijd gemaakt om mijn koffer van boord te halen, dat wel. Ik ben ruim 450 euro lichter voor nieuwe tickets de volgende dag. Heb ook nog een uur in de rij gestaan bij easyJet om een klacht in te dienen. Maar dat kon alleen online werd ons verteld.

Ik wil dat alle kosten vergoed worden en een uitleg. Excuses zou netjes zijn.

Ik kom pas de volgende avond weer vliegen. En easyJet vloog die dag niet. Transavia gelukkig wel.

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?