Klacht Easyjet: Zeer slechte behandeling van klanten en niet toekennen wat europees is afgesproken na anderhalve dag

W.A. Amstel-Lever

Duidelijk verhaal van vertraging en niet doorgaan van vluchten, anderhalve dag op vliegveld gezeten, twee vliegtuigen met technische gebreken, derde vliegtuig heeft me naar huis gebracht.
EC 261 claim gedaan met vluchtnummer van het eerste, geboekte,vliegtuig met klachtenformulier op de site van easyjet. Kreeg als reactie een formulier met verzoek al mijn gegevens in te sturen. Mail naar klantenservice dat ze die natuurlijk hadden, antwoord; o ja sorry verkeerde formulier, claim was in behandeling. Na 6 weken toen ik maar eens informeerde naar de claim bleek hij afgewezen met onweer als reden, nooit eerder genoemd, terwijl tweede vliegtuig niet ging vanwege problemen met airco, wel genoemd vanaf het begin, ook een EC261 claim. Vorige week keek ik in "mijn easyjet " en zag dat daar mijn booking er nog in stond, echter het (eerste) vliegtuig dat ik geboekt had stond er niet meer in, wel het genoemde tweede vliegtuig de volgende dag. Met vluchtnummer hiervan opnieuw claim ingediend, hele formulier ingevuld op de easyjet site, kreeg ik exact hetzelfde formulier als bij de eerste claim toegestuurd. Weer zelfde foutje???

Fatsoenlijke behandeling van de klantenservice en toekenning claim.

Wij vinden dat Easyjet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?