Opgelost door Easysit: Easysit geen goede kwaliteit

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 251943
Gebruiker
marrie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bij Easysit in Hilversum heb ik een relax
fauteuil gekocht van ruim € 2.000,--.

Over de
volgende punten ben ik niet tevreden;

- de baan op de
armleuningen loopt heel hobbelig, geen strakke rechte lijn en er zit een naad
in de baan (dit staat niet mooi en er gaat vuil tussen zitten).

- aan de
rechter zijkant is de bekleding rimpelig, aan de linker kant is het wel redelijk
goed.

- bovenop de
rugleuning zit een plooitje in de stof en is de naad erg rimpelig (ziet er heel
rommelig uit)

Easysit heeft
de stoel opgehaald en zo men zegt verbeterd, maar er zitten nog steeds rimpels
en plooien in.

Ik heb foto's
van de oneffenheden gemaakt, maar Easysit zegt niets meer te kunnen doen, het
komt door de soort stof, wat ik echt een onzin argument vindt, sowieso omdat de
linkerkant van de stoel wél strak is. De leenstoel van kunstleer die ik kreeg
tijdens de reparatie van mijn stoel was ook gewoon mooi strak afgewerkt zoals
het hoort. Bovendien, als een stof niet geschikt is moet men dat bij verkoop
aangeven, dat is niet gebeurt.

Het liefste wil
ik de koop ongedaan maken, want er is niet de kwaliteit geleverd die je mag
verwachten.

De oplossing

Een goed afgewerkte stoel óf de koop ongedaan maken.

Bijlagen

5 reacties

  1. Auteur
    marrie
    Datum
    Het lijkt erop dat Easysit niet wil reageren. Rest mij niets anders dan dit juridisch aan te gaan pakken.
  2. Auteur
    marrie
    Datum
    Ik heb verscheidene foto's, maar het lijkt erop dat die niet geplaatst worden.
  3. Auteur
    marrie
    Datum
  4. Auteur
    marrie
    Datum
  5. Auteur
    marrie
    Datum
    Easysit reageert nergens op. E.e.a. is ook bij ConsuWijzer gemeld en daardoor dus ook bij de Consumenten autoriteit. Het zal vrees ik op een rechtszaak uitdraaien, want ik geef het niet op.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels reacties van meer mensen ontvangen die niet tevreden zijn. 't Schijnt een arrogant bedrijf te zijn zodra er klachten zijn. 31-01-2017 Inmiddels heeft een jurist contact gezocht met Easysit. Als dit niet tot een oplossing leidt dan gaat het naar de rechter.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Easysit?