Klacht EasySwitch.nl: Easyswitch komt belofte niet na en keert geld niet uit wat is beloofd
Details
Klacht
Vorig jaar overgegaan naar andere energieleverancier via easyswitch, op zich goed verlopen allemaal geen probleem verder. Ze gaven aan dat bij iedere nieuwe aangebrachte klant je € 10 per nieuw aangebrachte klant zou ontvangen, dat is een leuk gebaar en extraatje. Ik 2 familieleden aangebracht bij easyswitch en vervolgens maar wachten op de € 20. Nu die gaat er dus ook niet komen. Ik heb keurig de emailadressen van mijn familieleden doorgegeven aan easyswitch, want dit was een voorwaarde, maar op de een of andere manier is dit bij easyswitch niet goed verwerkt. Telefonisch gevraagd wanneer ik deze € 20 zou ontvangen, maar de dame aan de telefoon is luid en duidelijk dat gaat u niet meer ontvangen het jaar is afgesloten en u heeft een fout gemaakt met het doorsturen van de emailadressen. Helemaal niet alles keurig doorgegeven maar easyswitch denkt maar aan een ding en dat is aan zich zelf. Ik wil met deze melding aan iedereen duidelijk maken dat easyswitch niet doet wat het beloofd als je iemand wil aanmelden en dan denkt hier € 10 voor te ontvangen. Hoe easy kan het zijn om een klant dit te geven. Fouten maken is menselijk maar leg niet de schuld bij de klant terwijl je zelf je zaken niet voor elkaar hebt.Gewenste oplossing
€ 20 ontvangen, belofte maakt schuld. Verder zou het fijn zijn als ze toegeven dat ze zelf in verzuim zijn gebleven en niet de schuld bij de klant neerleggen om zo onder de toezegging uit te komen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.