Opgelost door EasySwitch.nl: Niet doorsturen aanvraag nieuw enegiecontract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18983
Gebruiker
j boersma
Datum
3 reacties

Details

De klacht

27 dec 2012 nieuw energiecontract afgesloten met Essent via easy switch,met als overstapdatum 15 februari 2013.
9 jan. gebeld met Essent naar de status van mijn aanvraag en de mededeling gekregen
dat er geen aanvraag bij hen bekend is.

De oplossing

Gewnste energiecontract in laten gaan op 15 februari 2013a

3 reacties

  1. Auteur
    EasySwitch.nl
    Datum
    Beste meneer Boersma,U net telefonisch gesproken te hebben, zullen we intern oplossen wanneer uw juiste contract zal ingaan. We wachten nog op antwoord van Essent.Zodra we een antwoord hebben terug ontvangen zullen we u zo spoedig mogelijk op de hoogte houden.Met vriendelijke groet,EasySwitch Klantenservice
  2. Auteur
    EasySwitch.nl
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  3. Auteur
    j boersma
    Datum
    Door de persoonlijke tussenkomst van Easy Switch kon de klacht binnen 1 dag afgehandeld worden..
    Een dikke pluim voor Easy Switch

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j boersma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over EasySwitch.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen