Klacht Easywalker: Easywalker gordelsluiting is stuk

An

Ik heb een mini easywalker en de gordelsluiting is kapot. Mijn dochtertje is van de kinderwagen gevallen toen hij stuk ging. Heel eng en gevaarlijk!!
Gordelsluiting nergens te verkrijgen.
Kan ik ergens een goede gordelsluiting verkrijgen voor de easywalker?

Een verbeterde gordelsluiting ontvangen

Easywalker
    Beste mevrouw Nedoui, Bedankt voor uw email aan Easywalker.

Om een adequate en snelle oplossing voor uw service verzoek te bieden, willen wij u voorzien van een verbeterde, geteste en veilige versie van ons harnas. Zodat dit niet nog eens kan gebeuren.
    Dit harnas is van onze 2016 collectie en heeft een ander soort sluiting maar past prima op uw buggy.

Kunt u ons het serie- en batchnummer van de Buggy doen toekomen.
    Dit is voor de registratie om een goede garantie te bieden, maar ook voor de verbetering van het product.
    We registreren alle gevallen, want wij waarborgen een hoge kwaliteitsnorm en zijn altijd op zoek naar verbeteringen.
    U kunt het serie- en batchnummer vinden op een witte sticker aan de onderkant van uw Buggy frame.

Kunt u ons daarnaast uw adres gegevens doorgeven?
    Dan sturen wij u het harnas z.s.m.

Juanita Frank
    Easywalker BV
    Easywalker
    Beste An,

Bedankt voor de gegevens.
    Dit betreft een nieuwe sluiting en ik zou graag een foto willen ontvangen van wat er gebroken is? Kun je hiervan misschien een foto sturen naar info@easywalker.nl? Deze wil ik graag aan onze kwaliteitsmanager laten zien. Het nieuwe harnas komt jullie kant op zodat jullie z.s.m. weer op pad kunnen. In de bijlage de bevestiging.

Mvg,

Anja
    Easywalker BV

Ook een klacht indienen over Easywalker?