Klacht Ebay: Ebay wil geen verantwoording nemen voor hun fout

Klachtnummer
# 263705
Gebruiker
Catawie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een object aangeboden op Ebay met wereldwijde verzending. Aangekomen in Canada blijkt de klant niet tevreden te zijn. terwijl het overal aangeboden wordt in tweedehandse staat, is dit niet het geval in Canada, waar het als nieuw wordt aangeboden.Klant wil object terugsturen, waardoor ik allerlei kosten moet betalen, totaal meer dan 45 euro. Ebay meerdere keren bericht over dit probleem, maar ze lezen alleen wat ze willen lezen ( Oostindisch blind), tevens nog in cryptisch Nederlands, vertaald uit het Engels. Ze begrijpen er geen snars van en dan krijg je zo'n copy-paste antwoord. Waarschijnlijk goedkope medewerkers uit India. Enfin er is geen verstandig woord te wisselen en ze willen geen verantwoording nemen voor de door hun ontstane fout. ZE bieden een platform aan om te handelen en betaald hiervoor. Als er een systeemfout is gemaakt op dit platform, dan ligt de verantwoording bij Ebay.

De oplossing

Compensatie voor mijn verlies

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ebay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ebay?