Klacht Ebay: nauwelijks bescherming voor de koper.

Klachtnummer
# 405848
Gebruiker
Gebruiker1567772829
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4 bestellingen niet geleverd gekregen. Communicatie gaat in eerste instantie via E Bay rechtstreeks met verkoper. Lukt dat nietverwijst Ebay een klacht in te dienen via PayPal maar deze verwijst je dan weer terug naar Ebay en EBay verwijst je weer terug naar PayPal. Dus heel veel gedoe voordat je begrijpt hoe het werkt. Ondertussen nog steeds 4 bestellingen niet ontvangen. EBay schuift alle verantwoording van zich af.

De oplossing

klachtenbeleid simpeler maken om onbetrouwbare verkopers te weren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ebay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ebay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen