Klacht Ebay: Retour kosten wordt niet terugbetaald door verkoper FOCALRIGHT (China)

Enzobruno

Heb een A1 Smartwatch bij verkoper FOCALRIGHT gekocht twv Eur 24,00. Bij ontvangst bleek dat het horloge is defect. Heb bij de verkoper geclaimed, de verkoper wil het horloge terug hebben. We hebben afgesproken dat de verkoper de retourkosten zou terugbetalen twv eur24,30. Na het retour, de verkoper heeft alleen de aankoop kosten terug betaald en NIET de retour kosten . Ze reageren wel op de mail, maar altijd met een onbehoorlijke antwoorden zoals, de retourkosten is veel te hoog, de copy van de verzendkosten is onleesbaar, het is niet gelukt met het overmaken etc. Uiteindelijk wil de verkoper niet terugbetalen. Ik heb bij ebay.nl aangemeld. Ze zeggen mijn dat de transactie is gesloten, ik heb verkeerd gedaan bij de afhandeling. Na 3 keer mailen, EBAY.NL heeft mij GEDREIGD dat ze mijn mail NIET MEER WILLEN Beantwoorden. 'EEN KLANT VRIENDELIJK' hulp???

NOOIT MEER bij deze verkoper FOCALRIGHT kopen !!!!!

Wij vinden dat Ebay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ebay?