Klacht eBike Accu Repair Center: berdrijf is onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 173961
Gebruiker
Truus
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op dinsdag 7 juni 2016 een fietsaccu ter reparatie gebracht. Zou eind van die week horen wat er aan gedaan kon worden. Nieuwe cellen of balanceren. Daarna niets meer vernomen. Op bellen en/of e-mail geen reactie. Telefoon 1 keer opgenomen na 7 keer bellen op 1 dag. bedrijf zou e-mail sturen die nooit kwam.

Gewenste oplossing

Zelf opgelost door accu na 3 weken weer op te halen. Was niets mee gedaan. eigenaar vond het prima dat wij hem weer mee namen
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eBike Accu Repair Center hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Truus
    Datum
    geen enkele reactie toen wij met onze klacht kwamen. Kregen de accu op ons verzoek weer mee en dat was het. Geen excuus voor niet opnemen telefoon of niet beantwoorden e-mail

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over eBike Accu Repair Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen