Klacht eBike Accu Repair Center: Geen reactie op telefoon of mail

Klachtnummer
# 109535
Gebruiker
Mee men
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 april laatste contact per mail, 28 april na goedkeuren hr Verkuil accu verstuurd en daarna geen reactie op 4 telefonische oproepen en ingesproken en 3 mail berichten.

Hij is niet retour gekomen, dus is hij bezorgd door post NL
Ben ik nu de accu kwijt???

De oplossing

Zo snel als mogelijk mijn accu retour gerepareerd of niet maakt niet uit

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat eBike Accu Repair Center hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over eBike Accu Repair Center?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen