Opgelost door Ebikeaccu.nl: Geen gehoor, onbeschoft, zeer slecht, onaanvaardbaar

soldaat

Ik schets u het volgende wat mij is overkomen:

Op 17 april 2018 is mijn fietsaccu van het merk Trek door E-bike Accu Repaircenter gerepareerd en voorzien van nieuwe batterijen. Ik heb hierop 1 jaar garantie gekregen. Ook heb ik de accu zelf opgehaald omdat ik in de buurt was. De kosten waren toen €275,00.
Na een aantal weken en 7 keer opgeladen te zijn heeft de accu het begeven. Ik heb de accu op 19 juli 2018 opgestuurd voor reparatie. Na 3 weken heb ik niets mogen ontvangen over de staat van de accu. Ik heb diverse keren met dit bedrijf gebeld en gemaild maar ik kon geen contact met dit bedrijf krijgen. Op een dag vroeg in de morgen heb ik dan eindelijk contact gehad met de eigenaar via de telefoon. Hij vertelde mij dat de oplaadunit defect was en dat de reparatie in totaal € 175,- zou bedragen. Hierbij wilde hij de lader wel inruilen voor een bedrag van €25,-.
Ik vertelde hem dat ik hierover zou nadenken. Na een dag of drie heb ik geprobeerd om contact te leggen met dit bedrijf om hem te vertellen dat ik akkoord zou gaan met de reparatie.
Echter, tot op de dag van vandaag kan ik bellen, mailen en smsen (soms meerdere keren op een dag) met dit bedrijf maar ik krijg op geen enkele manier meer contact. Wanhopig heb ik toen contact gezocht met het bedrijf dat ernaast is gevestigd om te vragen of er nog mensen werkzaam zijn. Hierop kreeg ik een bevestigend antwoord. Ook vertelde hij mij dat hij op facebook had gelezen dat het bedrijf moeilijk bereikbaar was. Tevens heb ik op klachtenkompas hetzelfde gelezen. Dit bedrijf wil geen contacten hebben met zijn klanten en als je dan je accu daar naar toe gestuurd heb, ben je hem dus gewoon kwijt. Ik wil mijn accu terug, want nu staat mijn ebike bijna 3 maanden in de garage en kan ik dus niet fietsen.

Eindelijk, na 5 maanden heb ik nu mijn accu terug met een nieuwe lader. Het blijft hoe dan ook moeilijk communiceren met dit bedrijf. Hij geeft zelf toe dat het beter kan maar voegt niet de daad bij het woord. Voor mij geen tweede keer hier.
Het adres van dit bedrijf is:
Ebike Accurepaircenter
Langerhorsterweg 16c,
7495RD Ambt Delden

Eindelijk, na 5 maanden is het opgelost.

Wij vinden dat Ebikeaccu.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

soldaat
Accu opgestuurd

Ook een klacht indienen over Ebikeaccu.nl?