Wij vinden dat Ebookers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ebookers: geen restitutie na aangeboden oplossing door slecht functionerende airco syteem
Details
Klacht
Vlucht en hotel geboekt naar Mallorca voor 5 personen. Speciaal gezocht een hotel zo dicht mogelijk bij het strand en dat het hotel voorzien was van airco. Bij aankomst bleek dat s'nachts in plaats van koude lucht warm lucht door het aircosyst uitgeblazen wordt. Na twee slapeloze nachten hebben wij het manag gevraagd naar een oplossing. De aangeboden oplossing was verhuizen naar een hotel van dezelfde keten die niet zo dichtbij de strand zat maar waar wel de airco beter functioneerde. Doordat het volledige reissom aan ebookers was betaald en het hier ging om hotels van dezelfde keten hoefden wij verder niets te betalen. Wij gaven aan het manag aan dat wij op de hoogte waren dat er een prijs verschil is tussen de hotels. Dit is ook te zien op de website van ebookers. Terug van vakantie mails gestuurd en geregeld gebeld naar ebookers, maar die blijven vragen naar betalingsbewijzen die ik niet kan overhandigen want de enige betalingsbewijs is die van de originele boeking.Gewenste oplossing
Restitutie voor de dagen die wij in de goedkopere hotel overnacht hebben en compensatie voor het boeken en betalen voor iets , in dit geval de airco, waar je uiteindelijk geen gebruik van kon maken.Aanvankelijk geboekt 2 kamers voor5 dagen verblijf in hotel royal playa de palma in Mallorca. Wij zijn in die hotel 2 dagen gebleven en daarna verhuisd naar hotel Royal Cristina, Beiden van de keten iberostar.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.