Klacht Ebookers: Restitutie van hotel wel beloofd nooit ontvangen

Klachtnummer
# 17064
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na het annuleren van ons hotel op 1 oktober 2012 ontvingen wij keurig een mail met de annuleringsbevestiging en de vermelding dat de totale restitutie 857 euro en 88 cent zou worden teruggestort binnen 10 werkdagen Nu 9 december is er no vele e mails nog steeds niets gestort op onze rekening ons reserveringsnummer was PBEBNL 7233928844
Ook op mijn verzoek om hierover per e.mail met mij in contact te treden is nooit gereageerd Mijn e mail adres is dayfox@planet.nl
Gaarne verzoek ik U nogmaals op snelle afwerking Hoogachtend Johannus Dagevos

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ebookers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ebookers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen