Wij vinden dat Ebookers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ebookers: Verkeerde voorlichting
Details
Klacht
Tickets gekocht voor mijn gezin naar Indonesie (goeie prijs, niks mis mee). Krijg een juffrouw aan de lijn, geeft mij goede informatie, ik vertelde haar dat ik met mijn vrouw hierover zou nadenken. Zij stelde voor om mij terug te bellen om 4 uur. Telefoon gaat om 4 uur ( niet dezelfde juffrouw) en ik vertelde dat het oke was. Ik wist dat er een lange tussenstop zou zijn in Doha, wat op te lossen was middels een hotelovernachting. Goed maar eerst boeken (dan staat het vast) want prijzen verschillen soms per minuut vertelde men mij. Geboekt ! Nu een hotel vinden in Doha, Nu even geen beschikbaar, maar in de loop der dagen zou dit geen probleem moeten geven, werd verteld. Echter wat men niet vertelde is a) wij hebben een visum nodig ( 40 euro) voor 2 gezinsleden met de NL nationaliteit on arrival (geen probleem) b) 2 andere gezinsleden hebben een andere nationaliteit en moeten derhalve dit visum regelen via het hotel (120 Euro) hotels aldaar peperduur, kostenplaatje voor een nacht 330 Euro. Dit van te voren wetende, nooit deze vliegmaatschappij met DEZE vlucht geboekt ! E Bookers gebeld hierover, zouden terugbellen, dus niet! Twee weken later zelf terug gebeld, kunnen niets beteken voor mij. Dit vind ik te kort door de bocht. We hebben nog een half jaar voor vertrek! Dit moet toch te regelen zijn!Gewenste oplossing
Kijk of er niet een vlucht geboekt kan worden met een kortere overstaptijd. Thats all.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.