Klacht Ebretti Benelux: Produkt voldoet niet aan wat erover gezegd is

DeHaas

Ebretti scooter gekocht .Woon-werkverkeer enkele reis = 25 km.
Dealer:Ebretti 518 (25 km-variant) hier geschikt voor. Kon opgevoerd worden naar 35-40 km/per uur Prijs: 2500 euro
Binnen 1 jaar bijna alle chromen delen verroest. Actieradius zwaar onvoldoende. Ebretti: actieradius verminderd door opvoeren. Op website staat:garantie komt te vervallen als scooter opgevoerd wordt: is bij aanschaf NIET verteld
Ebretti heeft verroeste onderdelen vervangen.Probleem matige actieradius blijft. Accu's vervangen. Aangegeven: product gekregen dat niet doet wat het beloofd. Ebretti verwijst mij naar dealer. Deze wil scooter terugkopen voor 1000 euro. Onacceptabel: is afschrijving binnen 1 jaar van 60%. Heb aangegeven dat ik afhankelijk ben van scooter en dat het zo wel heel duur wordt. Heb gevraagd naar terugname. Tot nu toe niet akkoord gegaan. Laatste e-mail verstuurd: 13-08-2013: geven aan dat e-mail nu doorgestuurd is naar Dhr ******* - directeur Ebretti.
Ik ben inmiddels ten einde raad.

Terugname van mijn scooter met een minimale inruilwaarde van 2300 euro.

Ebretti Benelux is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Ebretti Benelux?