Klacht Ebs: Bussen rijden veelvuldig door rood bij halte Bernardbrug Monnickendam

R026#

Bussen rijden veelvuldig door rood op het kruispunt bij Monnickendam ter hoogte van halte Bernardbrug.
Meerdere keren is het al tot net geen ongeval gekomen. En één keer is het al echt een keer raak geweest nadat een trekker (rijdt door groen) rechtsaf wilde en de bus (door rood) hem voorbij reed en schampte. Meerdere weggebruikers toeterden en zagen dit gebeuren, maar de chauffeur van de bus reed gewoon door.
Het is nu eens tijd dat dit echt een keer aangepakt wordt, aangezien er al zoveel klachten zijn ingediend bij EBS, maar dit tot op heden niet verbeterd. Misschien moet er eerst echt eens een groot ongeluk gebeuren voordat er stappen worden ondernomen..

Het personeel aanspreken op deze onveilige situaties en de betreffende bestuurder harder aanpakken, want volgens mij zeggen ze dat ze er wat aan doen, maar een evht resultaat blijft uit.

Wij vinden dat Ebs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ebs?