Klacht Ebs: Niet klantvriendelijk.

Klachtnummer
# 329145
Gebruiker
Prater
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht gaat over een buschauffeur die erg onbeholpen was. Ik stapte in met mijn koffer en was nog niet klaar met inchecken of hij was al weer opgetrokken. Ik wist dat er meteen een bocht kwam dus bleef ik staan bij de deur om niet om te vallen. Iedereen die instapte zei goedemorgen maar kreeg niets terug van meneer. Een jongeman die rende om de bus te halen kreeg toegesnauwd “ moet je maar busboeje kopen. ( alsof de jeugd dat doet ) op station noord in Adam mocht er niet voor uitgestapt worden waarom was niet duidelijk.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf er zorg voor draagt dat we veilig en iets vriendelijker benaderd worden in de bus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ebs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ebs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen