Klacht Ecamp: Het aanbieden van een slechte accommodatie diel niet voldoet aan hetgeen wordt beloofd en afhandeling klacht hierover

Klachtnummer
# 78948
Gebruiker
J.J. Vermaning
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2014 "chalet"geboekt op camping Lido Bibiona (14 dagen vanaf 1.8.14).Voorkeur "dichtbij stand en met privacy" aangegeven. Onze chalet bleek op 1 augustus hele oude accommodatie te zijn helemaal achter op camping tussen nog 8 oude accommodaties vlak op elkaar. Meteen na toewijzing contact gezocht met E-camp. Helaas was kantoor niet bereikbaar. Daarom klacht bij camping gemeld. Camping bleek overboekt en men kon niets voor ons doen. Derhalve na 3 dagen huiswaarts gekeerd. Klacht 7.8.14, 6 dagen na aankomst op camping, schriftelijk bij E-camp neergelegd. Later blijkt dat E-camp accommodaties op deze camping niet aan het strand staan en geen privacy hebben. We hadden het op z’n plaats gevonden als E-camp bij boeking aangegeven had de accommodaties nooit aan deze preferenties kunnen voldoen. Destijds zelfs nog telefonisch contact met E-camp gehad, die mij persoonlijk aangaf deze preferenties aan te zullen geven bij camping. Uiteindelijk 2 x 25,00 tegoedbon ontvangen.

De oplossing

Restitutie + waarschuwing komende gasten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ecamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ecamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen